11/16/2010

En dag!

Magaad imorgon ska jag se den nya Harry!!! Jag är så förväntantsfull att jag tror jag spricker. The end of an era.

Idag vågade jag inte gå och redigera några uppsatssidor för att jag var rädd för att fastna i ÅA-labyrinten. Nåväl. Igår hade jag dåligt samvete över att slösa papper. Jag printade över 50 sidor och använde säkert upp universitetes tryckfärg. Hur gör magistrar när de måste få ut sin gradu? Går dom till ett tryckeri? Sen gick jag hem och firade med att se tre GG-avsnitt i rad. För att jag kunde (och för att jag inte hade sett dem innan). Jag får nog erkänna att den serien blir bättre och bättre sedan säsongen började även om det fortfarande finns saker som bara kommer från ingenstans and make no sense. Och Trollessa, jag väntar fortfarande på att hon ska få sparken. Något som alltid varit, och fortfarande är, skitbra är Dexter. Jag ska mysa med min favoritseriemördare nu (och SAMUEL).

2 comments: