11/08/2010

ÅA kan ju dra åt helvete!: andra delen

Kom just hem från en helt horribel tent. Alltså en sån som man inte har hunnit läsa på så man väljer den fråga som ger största möjlighet till att fantisera. Fantiserat har jag gjort en hel del får man säga. Nåväl. Om 3 veckor kör jag resten av böckerna (jag fick inte tag på dem innan) och det bästa är att professorn inte orkar hitta på nya frågor.

Jag har ätit omelett som jag gjort själv för första gången i mitt liv! Den var god. Jag är inte så bra på att laga mat men jag utvecklas.
Ikväll skriver jag färdigt en åttonde sidan i min uppsats (skriver om medierapporteringen i de finska dagstidningarna om Israel-Palestinakonflikten under tiden maj-juni 2010, superintressant eftersom alla tidningar hatar Israel). På fredag är jag klar.

2 comments:

  1. ska vi fa å se skyline tå han kmr? både skrubbarna-turkleton å dexter-angel e me.... fast he e na alien-film elär nå

    ReplyDelete